سرور مجازی هلند

خرید سرور مجازی (vps)، لوکیشن هلند

سرور مجازی هلند، بالاترین سرعت و پایین‌ترین پینگ!

خرید سرور مجازی هلند

سرور مجازی هلند به دلیل برخورداری از سرعت و پایداری بسیار بالا و هم‌چنین آی‌پی ثابت هلند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که قصد فعالیت در حوزه معاملات بازارهای مالی و ترید ارزهای دیجیتال را دارند و یا می‌خواهند در سطح اینترنت به عنوان یکی از شهروندان هلند شناخته شوند، به شمار می‌رود.

با خرید سرور مجازی هلند از مزایای متعددی همچون IP ثابت و اختصاصی هلند، سرعت و آپتایم بالا، منابع ایزوله و اختصاصی، امنیت Anti DDoS و دسترسی روت و ادمین بهره‌مند خواهید شد. سرور مجازی هلند ارائه شده توسط وی‌پی‌اس مارکت، در دیتاسنتر ورلد استریم میزبانی می‌شوند و از به‌روزترین سخت‌افزارهای سرور برخوردار هستند. شما می‌توانید سرور مجازی ارزان هلند را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت از vpsmarket بخواهید. بعلاوه با تهیه سرور هلند از وی‌پی‌اس مارکت از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار خواهید شد.

VPS-1U
۳۱۵
هـــــزار
تومان
VPS-2U
۳۷۰
هـــــزار
تومان
VPS-1G
۳۱۵
هـــــزار
تومان
VPS-2E
۳۵۰
هـــــزار
تومان
VPS-4E
۴۰۰
هـــــزار
تومان
VPS-8E
۶۳۰
هـــــزار
تومان
شما می توانید هر زمان از طریق تماس با پشتیبانی فقط با صرف هزینه ۲۵۰ هزار تومان اقدام به تعویض ای پی خود نمایید.
بر روی تمامی سرویس ها امکان خرید ترافیک اضافه در طول دوره و کارت خرید با قیمت هر ۱۰۰ گیگ ۸۰ هزار تومان وجود دارد.
نام پلن
رم (RAM)
CPU
پهنای باند
هارد
ترافیک
قیمت
VPS-1U
۱ گیگ
۱ هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD
نامحدود
۳۱۵
هزار تومان / ماهانه
VPS-2U
۲ گیگ
1 هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD
نامحدود
۳۷۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-1T
۱ گیگ
۱ هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD
۱ ترا بایت (قابل ارتقا)
۳۱۵
هزار تومان / ماهانه
VPS-2T
۲ گیگ
1 هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD
۱ ترا بایت (قابل ارتقا)
۳۵۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-4T
۴ گیگ
2 هسته
۱ گیگابیت
۳۰ گیگابایت SSD
۱ ترا بایت (قابل ارتقا)
۴۰۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-8T
۸ گیگ
۴ هسته
۱ گیگابیت
۴۰ گیگابایت SSD
۱ ترا بایت (قابل ارتقا)
۶۳۰
هزار تومان / ماهانه

پرداخت ماهیانه

قابلیت پرداخت ماهانه و سالانه

منابع ۱۰۰٪ اختصاصی

منابع اختصاصی و شخصی

امنیت بالا با فایروال

امنیت بالا بدون نفوذپذیری

پایداری بالا

شتاب و پایداری بالای سرورها

VPS هلند چه ویژگی ها و امکاناتی را دارد؟

امنیت بالا

امنیت بالای سرور هلند با برخورداری از محافظت DDoS و فایروال

Ip ثابت و اختصاصی

تخصیص IP ثابت و اختصاصی هلند

دسترسی روت و ادمین

کنترل و شخصی‌سازی کامل سرورها توسط کاربر با دسترسی روت و ادمین

نصب سیستم عامل دلخواه

امکان نصب انواع نسخه و توزیع‌های سیستم عامل ویندوز و لینوکس

منابع ایزوله و اختصاصی

تخصیص منابع به هر کاربر به صورت کاملا ایزوله و اختصاصی

آپ تایم بالا بدون قطعی

تداوم در اتصال با آپ‌تایم بالا و عدم تجربه قطعی

کاربردهای سرور مجازی هلند

سرور مجازی هلند در واقع یک ماشین مجازی است که در کشور هلند قرار گرفته و از IP ثابت و اختصاصی این کشور برخوردار است. 

سرور مجازی هلند برای هر کاربری که بخواهد به هر دلیلی نیاز به تغییر IP و فعالیت به عنوان یک شهروند هلندی با آی‌پی این کشور داشته باشد، انتخابی مناسب به شمار می‌رود. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این سرور میزبانی سایت است. به دلیل برخورداری از سخت‌افزار قدرتمند، پینگ پایین و سرعت بالا، این سرور می‌تواند در افزایش سرعت لود وب‌سایت کسب‌و‌کار شما تاثیر بسزایی بگذارد. 

هم‌چنین می‌توان از این سرور برای فعالیت بدون محدودیت در سایت‌های فریلنسری و استفاده از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی‌پال و هم چنین فعالیت در پلتفرم‌های ترید و صرافی‌ها برای معاملات ارز دیجیتال و بازارهای مالی استفاده کرد. 

 
 
کاربردهای vps

چرا خرید سرور هلند از VPSmarket

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که پیش روی شما قرار دارد خرید سرور مجازی هلند از VPSmarket است. سرور مجازی هلند وی‌پی‌اس مارکت در دیتاسنتر پیشرفته ورد استریم با به‌روزترین استانداردهای سخت افزاری و شبکه میزبانی می‌شوند. ما یک سرور مجازی هلند دارای سخت افزار قدرتمند مانند فضای ذخیره سازی SSD، پردازنده قوی و رم بالا را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌دهیم. علاوه بر این با خرید یک سرور مجازی ارزان هلند از VPSmarket از مزایایی هم‌چون منابع ایزوله، دسترسی روت سرور مجازی لینوکس  و ادمین برای سرور مجازی ویندوز برای کنترل و مدیریت کامل سرور، امکان ارتقاء به پلن‌ها بالاتر، پینگ پایین و اتصالی سریع بهره‌مند خواهید شد. 

علاوه بر این موارد، وی‌پی‌اس مارکت از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و در صورت وجود هرگونه مشکل هنگام کار با سرور خود در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با کارشناسان فنی ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. 

با VPSmarket بهترین پلن سرور مجازی هلند مطابق با نیازهای کسب‌و‌کار خود را دریافت کنید.

پشتیبانی 24 ساعته و سریع

پشتیبانی وی پی اس مارکت همیشه و همه زمان در کنار شما خواهد بود! منتظر پیغام های شما هستیم...

سوالات متداول

سرور مجازی هلند در واقع بخشی از یک سرور اختصاصی است که با تکنولوژی مجازی‌سازی از آن جدا شده و در دیتاسنتر ورلد استریم هلند میزبانی می‌شود و از سرعت و آپتایم بسیار بالایی برخوردار است.

بله، تمامی سرورهای ارائه شده توسط وی‌پی‌اس مارکت از جمله سرور مجازی هلند، به همراه یک IP ثابت و اختصاصی ارائه می‌شوند.

بله،یکی از مزیت‌های سرور مجازی هلند وی‌پی‌اس مارکت این است که می‌توانید در صورت نیاز و با رشد کسب‌و‌کارتان سرویس خود را به یکی از پلن‌های دارای منابع بیش‌تر ارتقا دهید. به منظور این که سرویس خود را به یک پلن دیگر ارتقا دهید کافیست درخواست خود را از طریق تیکت برای کارشناسان ما ثبت کنید تا پس از اقدامات لازم، سرور شما به همراه تمام اطلاعات آن به پلن مورد نظرتان ارتقا پیدا کند.

ممکن است وب‌سایتی داشته باشید که بیش‌تر مخاطبین آن کاربران اروپایی باشند و یا به هر دلیلی بخواهید در سطح اینترنت به عنوان یکی از شهروندان کشور هلند شناخته شوید، در چنین شرایطی بهترین و مطمئن‌ترین راه حل استفاده از یک سرور مجازی هلند با IP ثابت و اختصاصی این کشور است. بعلاوه این سرور برای افرادی که قصد فعالیت در حوزه بازارهای مالی و ترید ارز دیجیتال را دارند نیز انتخاب بسیار ایده‌آلی به شمار می‌رود.

بله، با توجه به این که سرور مجازی هلند با IP ثابت این کشور ارائه می‌شود و می‌تواند برای ترید و بازارهای مالی مورد استفاده قرار بگیرد، فریلنسرها نیز می‌توانند بدون هیچ نگرانی از بلاک شدن حساب‌های خود، از این سرور برای فعالیت‌های شغلی و پرداخت‌های بین‌المللی خود استفاده کنند.

سرور مجازی هلند VPSmarket در دیتاسنتر ورد استریم با استانداردهای سخت‌افزار و شبکه پیشرفته و به‌روز میزبانی می‌شوند.

برای ثبت سفارش سرور مجازی ارزان هلند، کافی‌ست به وب‌سایت VPSmarket مراجعه کنید و با توجه به میزان منابع مورد نیاز و بودجه خود، یکی از پلن‌های موجود را انتخاب و خریداری کنید.

نحوه اتصال به سرور مجازی هلند بسته به سیستم عامل سرور شما متفاوت خواهد بود. در صورتی که برروی سرور خود سیستم عامل ویندوز نصب کرده باشید می‌توانید با استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ به سرور خود متصل شوید. این نرم افزار برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک اواس، اندروید و iOS در دسترس است.

در صورت استفاده از سیستم عامل سرور لینوکس نیز می‌توانید از پروتکل‌های تلنت و SSH برای اتصال استفاده کنید.

بله، شما می‌توانید با خرید یک سرور مجازی ویندوز با IP هلند، بدون نگرانی در محبوب‌ترین صرافی‌های جهانی به ترید ارز دیجیتال بپردازید.

بله، با توجه به کاری که می‌خواهید با استفاده از سرور مجازی هلند انجام دهید، می‌توانید هر یک از نسخه‌های سیستم عامل ویندوز سرور و یا توزیع‌های محبوب سیستم عامل لینوکس را بر روی سرور خود نصب کنید.

پس از خرید سرور مجازی، اولین نصب سیستم عامل برای کاربران به صورت رایگان صورت می‌گیرد، اما در صورت نیاز به تعویض نوع یا ورژن سیستم عامل و نصب مجدد آن مشمول هزینه می‌شود.

بله، تمامی سرورها با دسترسی روت و ادمین ارائه شده و به شما امکان کنترل کامل، شخصی سازی و انجام کانفیگ‌های مورد نظرتان را بر روی سرور می‌دهد.

پس از انتخاب پلن و خرید سرور و هم‌چنین تکمیل فرایند احراز هویت، سرور شما در سریع‌ترین زمان ممکن آماده و به شما تحویل خواهد شد. هم‌چنین در صورت نیاز می‌توانید در زمان خرید سرور در رابطه با زمان دقیق‌تر تحویل سرویس خود از تیم فروش وی‌پی‌اس مارکت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. لازم به ذکر است که سرور مجازی هلند در روزهای کاری به شما تحویل داده خواهند شد.

بله، در واقع یکی از کاربردهای اصلی این سرورها به دلیل برخوردار از سخت افزار قدرتمند، تاخیر کم و سرعت بالا، میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن است.