سرور مجازی انگلیس

سرور مجازی انگلیس، ارائه سرور از دیتاسنتر رداستیشن انگلستان!

با خرید سرور مجازی انگلیس رد استیشن با IP ثابت، محدودیت و تحریم‌های اعمال شده بر روی IP ایران را دور بزنید.

سرور مجازی انگلیس

سرور مجازی انگلیس وی‌پی‌اس مارکت در دیتاسنتر رد استیشن، یکی از بهترین دیتاسنترهای قرار گرفته در این کشور میزبانی می‌شود و از بهترین و به روزترین منابع سخت افزاری برخوردار است. با خرید سرور مجازی انگلیس از مزایایی هم‌چون سرعت بالا، آی‌پی ثابت و اختصاصی، دسترسی روت و ادمین و منابع اختصاصی و ایزوله با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوید. از متداول‌ترین کاربردهای سرور مجازی ارزان انگلیس می‌توان به پرداخت‌های بین‌المللی، میزبانی سایت، فعالیت در بازارهای مالی و ترید، گرفتن وقت سفارت و طی کردن پروسه مهاجرت و فعالیت‌های فریلنسری اشاره کرد. بعلاوه با خرید وی‌پی‌اس انگلیس می‌توانید در هر مرحله از کار با سرور در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل تا رفع مشکل راهنمایی کنند.

شما می توانید هر زمان از طریق تماس با پشتیبانی فقط با صرف هزینه ۲۵۰ هزار تومان اقدام به تعویض ای پی خود نمایید.
بر روی تمامی سرویس ها امکان خرید ترافیک اضافه در طول دوره و کارت خرید با قیمت هر ۱۰۰ گیگ ۸۰ هزار تومان وجود دارد.
نام پلن
رم (RAM)
CPU
پهنای باند
نوع هارد
ترافیک
قیمت
VPS-۲U
۲ گیگابایت
۱ هسته
۱ گیگابیت​
۲۵ گیگابایت SSD
نامحدود
۵۶۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۴U
۴ گیگابایت
۲ هسته
۱ گیگابیت
۳۰ گیگابایت SSD
نامحدود
۷۵۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۱T
۱ گیگابایت
۱ هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD​
ا ترا (قابل ارتقا)
۳۵۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۲T
۲ گیگابایت
۱ هسته
۱ گیگابیت​
۲۵ گیگابایت SSD
ا ترا (قابل ارتقا)
۳۹۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۴T
۴ گیگابایت
۲ هسته
۱ گیگابیت
۳۰ گیگابایت SSD
ا ترا (قابل ارتقا)
۴۷۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۸T
۸ گیگابایت
۴ هسته
۱ گیگابیت
۴۰ گیگابایت SSD
ا ترا (قابل ارتقا)
۷۹۹
هزار تومان / ماهانه
VPS-۲U
۵۶۰
هـــــزار
تومان
VPS-۴U
۷۵۰
هـــــزار
تومان
VPS-۱E
۳۵۰
هـــــزار
تومان
VPS-۲E
۳۹۰
هـــــزار
تومان
VPS-۴E
۴۷۰
هـــــزار
تومان
VPS-۸E
۷۹۹
هـــــزار
تومان

پرداخت ماهیانه

قابلیت پرداخت ماهانه و سالانه

منابع ۱۰۰٪ اختصاصی

منابع اختصاصی و شخصی

امنیت بالا با فایروال

امنیت بالا بدون نفوذپذیری

پایداری بالا

شتاب و پایداری بالای سرورها

VPS انگلیس چه ویژگی ها و امکاناتی را دارد؟

امنیت بالا

امنیت بسیار بالای سرور با استفاده از DDoS Protection و فایروال

Ip ثابت

برخورداری از آی‌پی ثابت و اختصاصی با لوکیشن ۱۰۰٪ واقعی

پینگ پایین

برخورداری از پینگ پایین و بالاترین سرعت

تنوع لوکیشن ها

ارائه سرور در ۱۰ لوکیشن از معتبرترین دیتاسنترها

سیستم عامل دلخواه

امکان نصب هر نسخه از ویندوز یا توزیع لینوکس مورد نظر شما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته

کاربردهای سرور مجازی انگلیس

سرور مجازی انگلیس وی‌پی‌اس مارکت یک سرور با زیر ساختی قدرتمند و سرعت بسیار بالا است و می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های آنلاین به شما کمک کند.
اگر یک توسعه دهنده هستید می‌توانید از سرور مجازی انگلیس برای میزبانی وب‌سایت و یا اپلیکیشن‌های خود و یا سرور گیت برای توسعه و تست برنامه‌های خود استفاده کنید.
هم‌چنین اگر یک فریلنسر هستید و می‌خواهید در پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های فریلنسری بین‌المللی که به دلیل تحریم‌ها از دسترس خارج شده‌اند فعالیت کنید و به درآمد دلاری برسید و یا اگر علاقمند به ترید ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بین‌المللی مانند فارکس هستید، می‌توانید از سرور انگلیس وی‌پی‌اس مارکت استفاده کنید.
سرور مجازی انگلیس با IP ثابت و اختصاصی ارائه می‌شود و می‌توانید درست مانند یکی از شهروندان این کشور در سطح اینترنت فعالیت کنید. به این ترتیب IP اصلی شما توسط پلتفرمی که می‌خواهید در آن فعالیت کنید شناسایی نشده و احتمال مسدود شدن حساب‌های شما به صفر می‌رسد.
از دیگر کاربردهای سرور انگلیس می‌توان به ثبت نام برای آزمون‌های بین‌المللی، گرفتن وقت سفارت، استفاده از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی و … اشاره کرد.

کاربردهای سرور مجازی انگلیس​
خرید سرور انگلیس ارزان​

خرید سرور انگلیس ارزان

خرید یک سرور مجازی ارزان انگلیس یک تصمیم هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه برای کسب‌و‌کار شما به شمار می‌رود. 

با خرید سرور مجازی ارزان انگلیس از وی‌پی‌اس مارکت یک سرور با منابع سخت افزاری قدرتمند و به‌روز در دیتاسنترهای قدرتمند رداستیشن، با قیمتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید یک سرور مجازی انگلیس با قیمت ارزان به شما در صرفه‌جویی در بودجه کسب‌و‌کار و کاهش هزینه‌های میزبانی کمک بسیاری می‌کند.

با استفاده از این سرور می‌توانید با کم‌ترین هزینه ممکن کسب‌و‌کار آنلاین خود را شروع کنید و در طول زمان منابع و ظرفیت سرور را بسته به نیاز خود شخصی سازی کنید. 

به این ترتیب شما می‌توانید ابتدا یک پلن سرور انگلیس با کم‌ترین منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید و در آینده با رشد کسب و کار و در صورت نیاز به منابع بیش‌تر پلن فعلی خود را به یک پلن با منابع بالاتر ارتقا دهید. 

Vps انگلیس ویندوز

ویندوز یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های سرور به شمار می‌رود و دلیل این موضوع نیز رابط کاربری گرافیکی و استفاده ساده‌ی آن است که آن را برای عموم کاربران با هر سطح از دانش فنی تبدیل می‌کند.

هنگام تهیه سرور مجازی  انگلیس می‌توانید هر یک از نسخه‌های ویندوز سرور مانند ویندوز سرور 2012، 2016، 2019 و 2022 را بسته به نیاز و ترجیح شخصی خود برای نصب روی سرور خود انتخاب کنید. 

سرور مجازی ویندوز انگلیس از دسترسی ادمین برای مدیریت کامل سرور و انجام تنظیمات دلخواه یا نصب برنامه‌های مورد نظر شما روی سرور برخوردار هستند. 

از کاربردهای سرور مجازی ویندوز  انگلیس کشور می‌توان به میزبانی سایت و برنامه‌هایی که با زبان‌های پشتیبانی شده توسط مایکروسافت مانند ASP.NET و جاوا نوشته شده‌اند، فعالیت‌های ترید و فریلنسری، گرفتن وقت سفارت و ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی و یا برای استفاده از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی‌پال اشاره کرد.

سرور مجازی ویندوز از امنیت مناسبی برخوردار است، زیرا آخرین به‌روزرسانی‌ها و پچ‌های امنیتی را خواهید داشت. البته این سیستم عامل به ازای هر کاربر به یک لایسنس نیاز دارد.

Vps انگلیس ویندوز​
Vps انگلیس لینوکس​

Vps انگلیس لینوکس

لینوکس یکی دیگر از سیستم‌عامل‌هایی است که برای سرورهای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم عامل به دلیل متن‌باز و رایگان بودن و هم‌چنین امنیت بسیار بالایی که ارائه می‌دهد از محبوبیت بالایی برخوردار است. لینوکس به هیچ گونه لایسنس یا حق امتیاز جداگانه‌ای نیاز ندارد. 

سیستم عامل لینوکس با دستورات خط فرمان کار می‌کند و نیاز به میزان مشخصی دانش فنی کار با رابط خط فرمان دارد. سرور لینوکس با دسترسی روت برای کنترل کامل سرور همراه است و می‌توانید تنظیمات سرور را بسته به نیاز خود انجام دهید.

هنگام خرید سرور انگلیس می‌توانید هر یک از توزیع‌های پرکاربرد لینوکس سرور از جمله لینوکس اوبونتو، دبیان، CentOS، فدورا و غیره را که با نیازهای شما مطابقت دارد برای نصب روی سرور خود انتخاب کنید.

از متداول‌ترین کاربردهای سرور مجازی لینوکس انگلیس می‌توان به میزبانی سایت و برنامه‌هایی که با زبان‌هایی نظیر روبی، پایتون، پرل و PHP و پایگاه‌های داده مانند MySQL و PostgreSQL  توسعه داده شده‌اند و محیط توسعه و تست کد و … استفاده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته و سریع

پشتیبانی وی پی اس مارکت همیشه و همه زمان در کنار شما خواهد بود! منتظر پیغام های شما هستیم...

پاسخ به سوالاتی که ممکن است هنگام خرید VPS انگلیس برای شما پیش آمده باشد

سوالات متداول

سرور مجازی انگلیس در واقعی بخشی جدا شده از یک سرور فیزیکی است که در یکی از دیتاسنترهای انگلیس میزبانی می‌شود. 

این سرور به علت قرار گیری در دیتاسنتر رد استیشن از سرعت و پایداری بسیار مناسبی برخوردار است و یکی از سرورهای محبوب در میان لوکیشن‌های خارجی به شمار می‌رود.

هم‌چنین این سرور گزینه بسیار مناسبی برای دور زدن محدودیت‌های اعمال شده بر IP ایران به شمار می‌رود.

بله، با خرید سرور مجازی انگلیس وی‌پی‌اس مارکت یک IP ثابت و کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بله. یکی از مزایای خرید سرور مجازی انگلستان این است که می‌توانید در هر زمان که بخواهید سرویس خود را به یکی از پلن‌های بالاتر ارتقا دهید. در صورت نیاز به ارتقای سرویس تنها کافیست درخواست خود را از طریق تیکت برای کارشناسان ما ثبت کنید و پس از اقدامات لازم، سرور شما به همراه تمام اطلاعات آن به پلن مورد نظرتان ارتقا خواهد یافت.

از کاربردهای اصلی سرور انگلیس می‌توان به فعالیت در بازارهای مالی و فعالیت‌های ترید، میزبانی وب، فریلنسری و پرداخت‌های ارزی بین‌المللی و دور زدن محدودیت‌های اعمال شده بر روی IP ایران اشاره کرد.

بله، با توجه به این که سرور مجازی انگلیس از یک IP ثابت و اختصاصی برخوردار است، یک انتخاب بسیار مناسب برای فعالیت‌هایی که نیاز به پرداخت‌های ارزی بین‌المللی نظیر فعالیت‌های فریلنسری محسوب می‌شود.

سرور مجازی انگلستان وی‌پی‌اس مارکت در دیتاسنترهای رداستیشن با به‌روزترین استانداردهای شبکه و سخت‌افزار میزبانی می‌شود.

قیمت سرور مجازی انگلیس VPSmarket به میزان منابع سخت افزاری مورد نیاز شما، پهنای باند و ترافیک مورد نظر شما بستگی دارد و بر اساس این معیارها تعیین می‌شود. 

برای متصل شدن به سرور مجازی ویندوز انگلیس از طریق کامپیوتر، باید از نرم افزار Remote Desktop Protocol استفاده کنید و در صورت تمایل به اتصال به vps با گوشی موبایل نیز می‌توانید با نصب اپلیکیشن RD Client این کار را انجام دهید. این نرم افزار هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios قابل استفاده است.

هم‌چنین برای اتصال به سرور لینوکس انگلیس می‌توانید از طریق پروتکل SSH اقدام کنید.

بله. با توجه به این که با استفاده از وی پی اس انگلیس در سطح اینترنت با IP این کشور و بعنوان یکی از شهروندان انگلیس دیده می‌شوید، امکان شناسایی IP اصلی شما توسط صرافی‌ها و پلتفرم‌های ترید وجود ندارد. در نتیجه می‌توانید با خیالی آسوده به فعالیت در بازارهای مالی نظیر فارکس و ترید ارزهای دیجیتال بپردازید.

بله. سرور مجازی انگلیس وی‌پی‌اس مارکت با دسترسی روت و ادمین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در نتیجه شما می‌توانید با خرید این سرور، بسته به سیستم عاملی که روی آن نصب کرده‌اید نرم افزارهایی که توسط آن سیستم عامل پشتیبانی می‌شوند را بر روی سرور نصب و از آن‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید بسته به نیاز و هدف خود در استفاده از سرور مجازی انگلیس، یکی از نسخه‌های ویندوز مانند ویندوز سرور ۲۰۱۸، ۲۰۱۶، ۲۰۱۲ و … و یا یکی از توزیع‌های محبوب لینوکس مانند دبیان، اوبونتو، CentOS و فدورا (یا در صورت امکان توزیع دیگری که مد نظر دارید) را نصب نمایید. در صورتی که از سرور انگلیس برای میزبانی سایت یا تست نرم افزار استفاده می‌کنید بهتر است از سیستم عامل لینوکس روی سرور استفاده کنید و در صورتی که می‌خواهید به فعالیت‌هایی نظیر ترید، معاملات ارزی و فریلنسری بپردازید بهترین انتخاب برای شما سرور مجازی ویندوز خواهد بود.

بله، سرور مجازی انگلیس نیز مانند دیگر پلن‌های سرور وی‌پی‌اس مارکت با دسترسی روت و ادمین ارائه می‌شوند و این امکان را به شما می‌دهند تا کنترل کامل سرور را در اختیار داشته باشید. با دسترسی روت و ادمین می‌توانید تمامی تنظیمات دلخواه خود را روی سرور اعمال کنید.

بله شما می‌توانید از سرور مجازی انگلیس با سرعت بسیار بالا، پینگ پایین و آپتایم 99.98٪ برای میزبانی وب‌سایت و یا اپلیکیشن‌های کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

سوالات و مشکلات خود را اینجا بپرسید
دیدگاه های شما