سرور مجازی امارات

سرور مجازی امارات، امنیت و پایداری بالا!

با خرید سرور مجازی امارات، IP ثابت این کشور را دریافت، و بدون محدودیت به فعالیت‌های خود بپردازید!

خرید vps امارات

در سال‌های اخیر تقاضا برای سرور مجازی امارات بسیار افزایش داشته و مهم‌ترین دلیل این موضوع امنیت بالا و پایداری سرورهای ارائه شده در دیتاسنترهای این کشور است. در صورتی که قصد دارید در حوزه‌های تجاری مختلف نظیر ترید ارز دیجیتال، بایننس، آزمون‌های بین المللی، گوگل ادز و فعالیت‌های فریلنسری که نیاز به پرداخت‌های بین‌المللی دارد فعالیت کنید، سرور امارات بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. با خرید یک سرور مجازی ترید امارات از وی‌پی‌اس مارکت، یک IP ثابت و اختصاصی دریافت خواهید کرد و می‌توانید درست مانند یکی از شهروندان این کشور در سطح اینترنت فعالیت کنید. از بارزترین مزایای این سرویس، می‌توان به پینگ و latency پایین اشاره کرد.

سرور مجازی امارات

پــلـن
VPS-۲T
۵۵۰
هـــــزار
تومان

سرور مجازی امارات

پــلـن
VPS-۴T
۶۸۰
هـــــزار
تومان

سرور مجازی امارات

پــلـن
VPS-8T
۹۹۰
هـــــزار
تومان

سرور مجازی امارات

پــلـن
VPS-16T
۱٬۲۰۰
هـــــزار
تومان
نام پلن
رم (RAM)
CPU
پهنای باند
هارد
ترافیک
قیمت
VPS-۲T
۲ گیگ
۲ هسته
۱ گیگابیت
۲۵ گیگابایت SSD
۵۰۰ گیگ
۵۵۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۴T
۴ گیگ
۲ هسته
۱ گیگابیت
۳۰ گیگابایت SSD
۵۰۰ گیگ
۶۸۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۸T
۸ گیگ
۴ هسته
۱ گیگابیت
۴۰ گیگابایت SSD
۵۰۰ گیگ
۹۹۰
هزار تومان / ماهانه
VPS-۱۶T
۱۶ گیگ
۸ هسته
۱ گیگابیت
۵۰ گیگابایت SSD
۵۰۰ گیگ
۱٬۲۰۰
هزار تومان / ماهانه

پرداخت ماهیانه

قابلیت پرداخت ماهانه و سالانه

منابع ۱۰۰٪ اختصاصی

منابع اختصاصی و شخصی

امنیت بالا با فایروال

امنیت بالا بدون نفوذپذیری

پایداری بالا

شتاب و پایداری بالای سرورها

مزایای خرید vps امارات از وی‌پی‌اس مارکت

امنیت بالا

امنیت بسیار بالای سرور با استفاده از DDoS Protection و فایروال

Ip ثابت

برخورداری از آی‌پی ثابت و اختصاصی با لوکیشن ۱۰۰٪ واقعی

پینگ پایین

برخورداری از پینگ پایین و بالاترین سرعت

تنوع لوکیشن ها

ارائه سرور در ۱۰ لوکیشن از معتبرترین دیتاسنترها

سیستم عامل دلخواه

امکان نصب توزیع‌های سیستم عامل ویندوز

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته

اتصال به صرافی‌های معتبر با vps امارت

مناسب انواع صرافی‌های ارزدیجیتال
کاربردهای سرور مجازی امارات

کاربردهای سرور مجازی امارات

با خرید سرور مجازی امارات وی‌پی‌اس مارکت یک سرور با IP ثابت و اختصاصی این کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از این سرور برای کاربردهای متعددی استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سرور مجازی امارات را با توجه به سرعت بالا و پینگ پایینی که دارد می‌توان فعالیت‌هایی نظیر ترید ارزهای دیجیتال و فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس و بایننس اشاره کرد. 

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با استفاده از سرور این لوکیشن انجام دهید ثبت نام و فعالیت در سایت‌های فریلنسری است که نمی‌توانید به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌ها با استفاده از IP ایران در آن‌ها فعالیت کنید. بعلاوه اگر سایت مورد نظرتان نیاز به احراز هویت داشته باشد می‌توانید به سادگی به‌عنوان یک شهروند اماراتی احراز هویت خود را انجام دهید. 

از دیگر کاربردهای سرور امارات می‌توان به گرفتن وقت سفارت، استفاده برای سرویس‌های پرداخت بین المللی مانند پی‌پال و … اشاره کرد.

چرا از سرور مجازی امارات بهترین انتخاب برای ترید است؟

سرور مجازی امارات از سرعت بسیار بالا و پینگ پایینی برخوردار است و از آن‌جایی که سرعت در فعالیت‌هایی نظیر ترید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سرور امارات یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ترید به شمار می‌رود. علاوه بر این، با استفاده از IP کشور امارات امکان اتصال به تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال و فعالیت در تمام بازارهای مالی وجود دارد و هیچ محدودیتی برای IP این کشور وجود ندارد. هم‌چنین در صورت نیاز به احراز هویت، امارات یکی از آسان‌ترین گزینه‌ها برای انجام این فرایند محسوب می‌شود. همچنین با استفاده از سرور مجازی امارات می‌توانید به سادگی و بدون هیچ محدودیتی درست مانند یکی از شهروندان این کشور، به صرافی‌های معتبری مانند بایننس، کوکوین، کوینکس و کوینبیس متصل شوید از گزینه‌های معاملاتی متعددی مانند معاملات اسپات، معاملات مارجین و … بهره‌مند شوید. بعلاوه می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته ارائه داده شده توسط هر یک از این صرافی‌ها مانند ربات‌های ترید، ابزارهای تحلیل پیشرفته و هزینه‌های کارمزد پایین استفاده کنید. اگر به دنبال روشی کارآمد برای ترید ارزهای دیجیتال در ایران باشید، نیاز به یک اتصال قابل اعتماد و ایمن به بهترین صرافی‌‌ها خواهید داشت. سرور امارات این اتصال را برای شما فراهم می‌کند. 

 
چرا از سرور مجازی امارات بهترین انتخاب برای ترید است؟
همین حالا تماس بگیرید!

پشتیبانی وی پی اس مارکت همیشه و همه زمان در کنار شما خواهد بود!

۰۲۱-۹۱۰۷۲۳۰۸

سوالات متداول

به طور کلی با خرید یک سرور مجازی امارات، یک IP ثابت همین کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به سرویس اینترنت این کشور متصل شوید. بیش‌ترین کاربرد سرور vps امارات، شامل فعالیت‌هایی نظیر ترید، فریلنسری، ثبت نام در آزمون‌های بین المللی، فارکس، گوگل ادز و مواردی از این دست که به پرداخت‌های بین‌المللی و ارزی نیاز دارند، می‌شود.

بله، با توجه به این که با خرید سرور مجازی امارات از همه امکانات شبکه اینترنتی این کشور بهره‌مند می‌شوید و هم‌چنین با توجه به زیرساخت اینترنتی پرسرعت این کشور و قرار داشتن در لیست کشورهای مجاز بایننس، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فعالیت در این زمینه به شمار می‌رود.

بله، تمامی سرورهای وی‌پی‌اس مارکت از جمله سرور مجازی امارات به همراه یک IP ثابت و اختصاصی با لوکیشن واقعی به کاربران ارائه می‌شوند.

بله، سرور مجازی امارات یکی از بهترین پلن‌ها برای افراد و کسب‌و‌کارهایی است که نیاز به سرویس‌های پرداخت ارزی مانند پی پال دارند.

یکی از مزایای سرور مجازی این است که می‌توانید در هر زمان که بخواهید سرویس خود را به یکی از پلن‌های بالاتر ارتقا دهید. در صورت نیاز به ارتقای سرور می‌توانید درخواست خود را از طریق تیکت به کارشناسان ما ارسال کنید و پس از اقدامات لازم، سرور شما به همراه تمام اطلاعات آن به پلن مورد نظرتان ارتقا خواهد یافت.

قیمت سرور مجازی امارات نیز درست مانند دیگر پلن‌های سرور در VPSmarket به میزان منابع سخت افزاری مورد نیاز شما، هزینه‌های میزبانی سرور در دیتاسنترهای امارات، پهنای باند و ترافیک مورد نظر شما بستگی دارد و بر اساس این معیارها تعیین می‌شود.

بله، به دلیل برخورداری از دسترسی ادمین، می‌توانید تمامی نرم افزارهای پشتیبانی شده توسط سیستم عامل ویندوز را بر روی سرور vps امارات خود نصب نمایید.

به طور کلی امکان نصب سیستم عامل ویندوز و لینوکس بر روی سرور مجازی وجود دارد اما مناسب‌ترین سیستم عامل برای سرور مجازی امارات با توجه به کاربرد آن، سیستم عامل ویندوز است.

برای متصل شدن به سرور مجازی ویندوز امارات از طریق کامپیوتر، باید از نرم افزار Remote Desktop Protocol استفاده کنید. هم‌چنین برای اتصال به vps با گوشی موبایل نیز می‌توانید با نصب اپلیکیشن RD Client این کار را انجام دهید. این نرم افزار هم برای ویندوز، مک، اندروید و iOS در دسترس  قرار دارد.

بله، سرور مجازی امارات یکی از بهترین سرویس‌ها برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی مانند IELTS، TOEFL و غیره به شمار می‌رود.

پس از انتخاب پلن و تکمیل فرآیند خرید و احراز هویت کاربر، کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن سرور را تحویل می‌دهند.  هم‌چنین در صورت نیاز می‌توانید هنگام خرید در رابطه با زمان دقیق‌تر تحویل سرویس از تیم فروش ما راهنمایی بگیرید. لازم به ذکر است تمامی سرورها در روزهای کاری به شما تحویل داده می‌شوند.

سرور مجازی امارات یک ماشین مجازی و بخشی از منابع یک سرور فیزیکی در دیتاسنتر است که با استفاده از فناوری مجازی سازی از آن جدا شده است و با منابعی مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سرور در دیتاسنترهای معتبر امارات میزبانی می‌شود و از IP ثابت و اختصاصی این کشور نیز برخوردار است.